سالمترین راه برای, عرق کردن یک بیماری همه گیر

اقیانوس اطلس

پس از اسپانیا اعلام کرد یک مستند در سراسر کشور بیش از شیوع کروناویروس در روز شنبه یک مرد در سویل قرار دادن بر روی لباس تمرین صعود به پشت بام در آپارتمان خود پیچیده و شروع به انجام جک پریدن و squats. همه در اطراف او مردم را به تماشای خود را از بالکن خود و به دنبال همراه به عنوان او آنها را تشویق به نگه داشتن در حال حرکت است. دولت دستور داده بود هر کس به ماندن در خانه به مدت دو هفته در تلاش برای کند کردن مواد منفجره گسترش COVID-19 بیماری ناشی از این ویروس اجازه می دهد مردم را به سرمایه گذاری تنها برای دلیل ضروری. رفتن به ورزشگاه و نبود یکی از آنها است. چه چیز دیگری بود و آزار مربی بدنسازی به انجام دهید ؟

این صحنه سورئال منادی چه آمده نه فقط در اروپا بلکه در اینجا در ایالات متحده جایی که این ویروس در حال گسترش به تمام 50 ایالت. تنها چند روز پیش به عنوان مردم به تنظیم اجتماعی-فاصله اقدامات آنها فکر آن را امن برای رفتن به ورزشگاه ؟ در حال حاضر خود را در ورزشگاه حتی ممکن است باز باشد; حداقل 15 متحده دستور داده اند که ورزشگاه و مراکز تناسب اندام و محبوب زنجیره ای در سراسر کشور در حال انتخاب به خود را دارند.

با هر روزی که می گذرد آن را واضح تر می شود که این اقدامات در جای خود قرار داده در حال حاضر به نگه داشتن از گسترش ویروس می تواند آخرین هفته ماه. در این لحظه غیر قابل پیش بینی حفظ گرفتن در حالت عادی به طور ناگهانی به نظر می رسد مانند یکی از مهم ترین وظایف است. چگونه ما اصول اولیه زندگی—خوردن معاشرت نگه داشتن بدن ما از atrophying به دلیل استفاده نامناسب?

مانند بسیاری دنیوی تجربیات جهانی و همه گیر در این راه بسیاری از آمریکایی ها کار کردن در مورد تغییر است. ورزش است که نادر خصوصی فعالیت است که اغلب آشکار در باز در زمین ورزشگاه و در استودیو کلاس ها و در پیاده رو, که در آن مردم می توانند جامعه را در حالی که ماندن به راحتی ناشناس. حتی در این چند روز گذشته تناسب اندام مدرسان و استودیو در آینده شده است تا با راه های جدید برای جریان کلاس ها و مردم را هم اما در نهایت ورزش در حال رفتن به می شود که بسیار بیشتر از یک فرد فعالیت است. ما هر کدام باید به عرق این یکی را در خود ما است.

حتی بیشتر از حد معمول ما یک دلیل بسیار خوبی برای ورزش: کار کردن کمک به سلامت خوب است که به نوبه خود کمک می کند تا ما را محکم حفظ سیستم ایمنی بدن. ساخت حرکت می کند به نظر می رسد به خصوص سودمند در حال حاضر به عنوان مردم صرف زمان بیشتری را در خانه به دور از دوستان و خانواده آنها معمولا دیدن و احتمالا چسب به اخبار. ورزش است که به خوبی شناخته شده برای آن خلق و خوی-افزایش توانایی ها و بسیاری از ما می تواند با استفاده از یک آسانسور. “در حال حاضر همه زندگی در Twitter و Facebook و سی ان ان و فاکس نیوز و آنها به خانه در پایان جهان” جاشوا Kozak یک مربی اجرا می شود که این کانال یوتیوب HASfit به من گفت. “این واقعا سخت است نه به احساس می کنید که.”

کارن Glanz یک اپیدمیولوژی و پرستاری استاد در دانشگاه پنسیلوانیا توصیه به مصرف پیاده روی, در حال اجرا, پیاده روی و دوچرخه سواری. حتی سان فرانسیسکو است که دستور داد مردم را به پناهگاه در محل حک شده یک استثنا به صورت انفرادی فعالیت هر چند هر کس هنوز هم نیاز به یکی دیگر از اسکله گسترده. “بودن در خارج از منزل بهتر است اگر آب و دلنشین است و اگر محل که در آن مردم زندگی می کنند بی خطر است برای خارج از منزل” Glanz به من گفت.

اما تمام این فعالیت ها می آیند با همان نکته: اگر مقصد—پارک زمین بازی دنباله—شلوغ است نمی رویم. هدایت این ممکن است تبدیل به سختتر به دنبال در روزهای آینده به خصوص که در زمستان تبدیل به بهار و بزرگسالان و کودکان در حال رشد هم بزنید دیوانه از خیلی وقت در خانه گله خارج به از بین بردن برخی از بی قراری. برخی از پارک های ملی شده اند تاخت و تاز کردن با بازدید کنندگان و در حالی که مسیرهای پیاده روی ممکن است احساس انزوا به اندازه کافی بازدید کننده مراکز و دیگر امکانات پارک ها خطرناک مقدار زیادی از ترافیک.

Glanz توصیه می کند که افراد سازمان دیده بان برای عبور دوندگان—و دونده خود را حفظ فاصله در اطراف پیاده—به دلیل huffing و تنومند می تواند گسترش قطرات مانند سرفه می کند. (آن را باید بدون گفت: دوندگان با این حال وسوسه انگیز آن را تف لطفا.) “Veering از راه و یا اقامت به سمت مسیر زمانی که بسیاری از دوندگان است یک ایده خوب,” او گفت:.

گزینه های دیگر: کار کردن در خانه. این راه اندازی مزایای آن (راحتی نسبی حریم خصوصی) و معایب آن (هم اتاقی های خود را و یا شریک زندگی خود را ببینید, عجیب و غریب, تمرین چهره). کلاس های تناسب اندام و ورزشگاه محبوب هستند به یک دلیل—خروج از خانه به ورزش می تواند ارائه اضافی و افزایش انگیزه و فضای ذهنی که بدون تمرینات گاهی فقط اتفاق نمی افتد. اما مردم در حال آماده شدن برای یک خانه-ورزشگاه رنسانس—به عنوان ورزشگاه در سراسر کشور بسته دمبل به نظر می رسید برای تبدیل شدن به جدید کاغذ توالت و فروشگاه های خرده فروشی و آمازون شروع به فروش کردن تجهیزات. (به عنوان یک همکار سابق من به تازگی شوخی های سنگ شده در سال گذشته ویروسی Peloton تجاری باید خوشحالم که او کردم که دوچرخه برای کریسمس.)

اما آیتم های خانگی نیز کاملا مناسب تمرین دنده. یوگا در واقع نیاز نیست یک تشک یوگا یا فانتزی, ساق پوش. حوله را خوب گروههای مقاومت. کسانی که اورژانس قوطی های سوپ شما ذخیره شده? مناسب برای bicep فر. “شما فقط می تواند نوار یک خط از نوار پوشش زمین و هاپ عقب و جلو بیش از آن—یک دقیقه, یک دقیقه خاموش و فراموش که برای 20 دقیقه و شما می توانید یک تمرین قلبی عروقی می گوید:” براد Stulberg یک مربی بهداشت در اوکلند و نویسنده دو کتاب در عملکرد و خوب بودن.

کوزاک نشان می دهد پدر و مادر خود استفاده نوزادان یا کودکان نوپا—دقت—به عنوان وزنه در طول تمرینات است. “کودک فکر می کند شما فقط بازی و گذراندن وقت با یکدیگر در حالی که شما کلی تمرین خود را در” او گفت:. و یا اجازه دهید بچه های جوان پیوستن به شما: “آنها با خیال راحت می توانید انجام تمام همان وزن بدن حرکت می کند به عنوان شما. شاید اضافه کردن موسیقی مورد علاقه خود را و یا آنها را در قرار خود لباس مورد علاقه خود را قبل از آغاز است.”

سختتر بخشی ممکن است پیدا کردن انگیزه. “اگر شما فقط با تکیه بر گرفتن ناگهانی جرقه الهام بخش در طول روز به ورزش آن را احتمالا نمی خواهید به اتفاق می افتد” کوزاک گفت. کارگران از راه دور کمتر وادار به بلند شدن و حرکت در جهت به راه رفتن به یک جلسه و یا گرفتن قهوه در اتاق استراحت. صفحه اصلی ترتیبات بعید است که به دقیق کپی از خود را تنظیم با خود ارگونومیک صندلی و مانیتور اندود شده تا ، (هنگامی که از من خواسته کوزاک که آیا او فکر من گردن درد نکنه چون من یکی از HASfit ویدئوها و یا اینکه من slouching در تمام طول روز او گفت: احتمالا چون من slouching در تمام طول روز.)

اگر شما فضای کار کردن در یک اتاق متفاوت از یکی از شما خواب یا کار در. تنظیم خلق و خوی کمک می کند. “خاموش که نور بالای سر اگر شما می توانید نور شمع اگر شما یک یا برخی از بخور دادن می گوید:” Adriene Mishler این مربی یوگا در پشت یوگا با Adriene. “چیزهایی که در نوع خود می گویند” من در انجام این کار من انجام این کار را من انجام این کار حتی اگر شما مانند ” من احتمالا میخوام این کار را انجام دهند.'”

بسته به نوع بر روی وضعیت زندگی کار کردن در خانه ممکن است به معنای رفتن آسان در ضربه زدن به کف. “من استفاده می شود به زندگی می کنند در یک آپارتمان بود و من در طبقه پایین و در هر زمان همسایگان من فقط می خواهد راه رفتن آن را مانند یک زلزله می گوید:” Cassey Ho تناسب اندام مربی از کانال یوتیوب Blogilates. برای ساکنان آپارتمان که می خواهند به فکر همسایگان خود Ho نشان می دهد کم اثر قلب حرکت می کند که آیا شامل بسیاری از پریدن و stomping.

بدون ترس از هزینه های لغو و یا گناه نجات در تمرین دوستان, ممکن است آن را آسان تر به دور با پرش تمرینات. Stulberg های اوکلند مبتنی بر مربی بهداشت نشان می دهد پیام کوتاه دوستان می گویند شما در حال شروع یک تمرین بنابراین شما کمتر احتمال دارد به عقب و یا videochatting در طی ورزش.

یکی از Stulberg دوستان اورژانس-اتاق, دکتر, دارای Stulberg FaceTime او در حالی که او در تمرینات در طول استراحت کوتاه. “اگر او نبود اورژانس-اتاق دکتر من می خواهم می خواهم, ‘دریافت بیش از خودتان'” Stulberg می گوید. “اما در حال حاضر او یک قهرمان پس من دوست دارم همه حق جاستین من را تماشا می توانم فشار یو پی اس.'”

ما می خواهیم به شنیدن آنچه که شما فکر می کنم در مورد این مقاله. ارسال یک نامه به سردبیر و یا ارسال به [email protected]

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>