صدای آمریکا را صدا مانند تهمت

گتی / اطلس

به روز شده در 3:21 p. m. و در 22 ژوئن سال 2020 است.

Of همه بی شمار واشنگتن بوروکرات دیپلمات کنگره کارکنان و سیاستمداران که وقت خود را صرف فکر کردن در مورد ایالات متحده-سیاست چین احتمالا هیچ کس در واقع باعث چینی بیش از لیبی لیو. برای 14 سال لیو بود که رئیس جمهور از رادیو آزاد آسیا مستقل اما congressionally بودجه گوینده است که انتقال اخبار و اطلاعات در ماندارین, لهجه کانتونی اویغوری تبت و نزدیک به یک دوجین زبان های دیگر. RFA شکست اولین داستان چینی اردوگاه های کار اجباری ساخته شده برای نگه داشتن میلیون ها نفر از Uighurs اعضای چین سرکوب اقلیت مسلمان; RFA نیز گزارش شده داستان از مخالفان قاچاق زنان, ناآرامی در تبت و بسیاری از موضوعات دیگر که پکن ترجیح می دهند به چشم پوشی است.

این داستان به طور طبیعی خشم بسیاری از منطقه دولت است که بهترین کار خود را به مطمئن شوید که هیچ کس می تواند آنها را بشنود. چینی بلوک RFA اخبار آنلاین جم آن پخش و دستگیری آن روزنامه نگاران و همکاران. کره شمالی و ویتنام سعی کنید به جم و بلوک RFA پخش و وب سایت های بیش از حد. اما در عصر دیجیتال وجود دارد راه های اطراف این تنگی. در سال 2011 لیو و همکاران او ایجاد باز کردن فن آوری صندوق های پایین کلید اما فوق العاده موثر برنامه است که اختراع توزیع و به طور مداوم به روز رسانی فن آوری است که اجازه می دهد تا میلیونها نفر از مردم را به خواندن و گوش دادن به اطلاعاتی که دولت به دنبال بلوک نه فقط در چین بلکه در سراسر جهان است. دو سوم از دستگاه های تلفن همراه در سراسر جهان با استفاده از برخی از قطعه ای از OTF-پشتیبانی از تکنولوژی; میلیاردها نفر از مردم می توانند به اشتراک گذاری ایده ها در فضاهای امن از نظارت دولت.

در ابتدا OTF فقط یک برنامه در رادیو آزاد آسیا. در سال گذشته با برکت کنگره و کاخ سفید دفتر مدیریت و بودجه آن چرخید بود برای تبدیل شدن به مستقل و غیر انتفاعی با بودجه دولت و با همت به کار در بخش خصوصی بیش از حد. لیو به من گفت که RFA اطلاعات و خدمات به علاوه ابزار ضد سانسور هستند “پایان تیز از چوب. ما به حزب کمونیست چین که در آن لطمه می زند و بیشتر در کشور است.” به سفارت چین در واشنگتن است گفت: برای اشاره به Liu چینی-آمریکایی به عنوان “خون خائن” و هیچ تعجبی ندارد: تعداد بسیار کمی از مردم کمک کرده اند بسیاری از شهروندان چینی دیدن از طریق دولت خود نهفته است.

چینی دروغ است به طور ناگهانی یک مد موضوع در واشنگتن است. فقط این ماه, وزیر امور خارجه, Mike Pompeo اعلام کرد که چین با استفاده از “دروغ و مخرب cybercampaigns” برای ایجاد اختلاف بین ایالات متحده و اروپا است. مغلوب ساختن پیشی جستن که انتخابات استراتژی شامل سرزنش چین برای coronavirus همه گیر شده است گفت: ominously که چینی دروغ “می آید از بالا.” لیو که کار کرده است در مورد این مسائل برای نزدیک به دو دهه می داند بیشتر در مورد چینی دروغ و مخرب cybercampaigns از تقریبا هر کسی است. او را به یک منبع بزرگ برای هر دولت ایالات متحده آمریکا; این باید لحظه ای او را در خورشید است. به جای آن در روز چهارشنبه هفته گذشته او از کار اخراج شد. بنابراین او بودند ارشد همکارانش در رادیو آزاد آسیا رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی از کوبا پخش و خاورمیانه شبکه های رادیو و تلویزیون—دو گروه که با هم تشکیل آژانس ایالات متحده برای رسانه های جهانی.

Diplomats هیاهو و بلوفاما دموکراسی های واقعا که بسیاری از ابزار آنها می توانید استفاده کنید به فشار به عقب به طور موثر در برابر اغوا کننده ایده ها از دیکتاتورها. نیروی نظامی نمی تواند شکست ایدئولوژی. تظاهرات را می توان نادیده گرفت. بسیاری از زمان دیکتاتور افراد نمی تواند شما را بشنود. حتی اگر شما چیزی قانع کننده برای گفتن, چگونه می توانم به شما در رسیدن به این کوبا یا روس ؟ چگونه می توانم شما را از طریق مه از تبلیغات? چگونه شما جلوگیری از ترجمه ی اشتباه, سوء تفاهم, اشتباهات?

در طول جنگ سرد در دموکراسی های غربی در بر داشت یک راه: آنها شروع به استفاده از پخش بین المللی به تجسم ارزش های دموکراسی است. این بدان معنی است که آنها را واقعی گزارش و واقعی روزنامه نگاری نه تبلیغات. آنها را به انجام واقعی, مصاحبه, نه فقط سرودهای به رهبر. بالاتر از همه آنها می تواند جایگزینی برای یک مطبوعات آزاد در کشور که یکی ندارد. چرا که روزنامه نگاران از رادیو آزاد اروپا و رادیو آزادی—سابق پخش به شرق اروپا و دومی به اتحاد جماهیر شوروی—با دقت به تصویر کشیده زندگی روزانه کمونیست در اروپا و در زبان محلی با استفاده از بومی روزنامه نگاران میلیون ها نفر از مردم گوش به آنها.

در نهایت برخی از این اصول نیز آمد به درخواست صدای آمریکا. فردا است که ایالات متحده بر اساس ایستگاه رادیویی است که در اصل در سال 1942 به تجمع نیروهای نظامی. طولانی به عنوان یک بازوی دولت ایالات متحده آن را کمتر موفق به عنوان یک خبر بهره برداری از RFE/RL و سرویس جهانی بی بی سی که حفظ شهرت برای بی طرفی. برای رقابت بهتر در 1970s آن داده شد بیشتر از استقلال است. اما از همان ابتدا این بود که همیشه در نظر گرفته شده به عنوان بیانیه ماموریت خود هنوز هم به وضوح می گوید: “به نمایندگی از امریکا و نه هر بخش از جامعه آمریکا است.” فردا هرگز به معنای این ابزار از یک حزب سیاسی بلکه به حال امریکا از گسترده حزبی چشم انداز. آن را موفق ترین برنامه های دور تا به حال هیچ سیاست در همه: به یمن را “جاز ساعت” در یک نقطه به 30 میلیون شنوندگان و یک فرقه در داخل اتحاد جماهیر شوروی.

در مقایسه با هزینه یک زرادخانه هسته ای این تاکتیک بودند و خاک ارزان و در عین حال آنها احتمالا بیشتر به تضعیف ایدئولوژی کمونیسم از همه از ارتش ایالات متحده قرار دادن با هم. در طول زمان آمریکا-حمایت رسانههای اروپا و روسیه ساخته شده است تا اعتماد است که کمک به شکستن طلسم کمونیسم و پایین آوردن رژیم.

زمانی که جنگ سرد به پایان رسید, بسیاری از را فراموش کرده در مورد این ابزار است. اما از طریق 1990s 2000s و 2010s, VOA و RFE/RL نگه داشته و کار; Radio Free Asia, همراه با ایستگاه های رادیو و تلویزیون به کوبا و خاورمیانه اضافه شد به گروه. نگهداری آنها انجام همین کار با استفاده از همان اصول تنها در کشور بیشتر از قبل. در نسبتا کوچک بودجه گاهی اوقات در شرایط دشوار آنها را نگه داشته و عامل به عنوان “عملیاتی” در کشورهایی که مطبوعات آزاد که در آن روزنامه نگاری خطرناک است و دولت شفاف نیست, قرار دادن صدها گزارش در ده ها تن از زبان های. از طریق آنها و با تشکر از آنها را در برخی از نقاط جهان مورد امریکا و گاهی اوقات در مورد کشورهای خود بیش از حد.

همه این موسسات جمع شده در زیر ایالات متحده آژانس جهانی در رسانه های چتر را به حال خود یو پی اس و فراز زندگی. آنها را به حال بهتر و بدتر رهبران; شده اند وجود دارد بحث در مورد چقدر “محبوب” برنامه نویسی برای انجام در زبان مادری ایستگاه و چقدر “جدی” اخبار. شده اند وجود دوره های کم روحیه کارکنان مشکلات نظارت مسائل. سال گذشته رادیو مارتی است که پخش برنامه به کوبا قرار دادن برخی از توطئه ضد سامی مواد مورد جورج سوروس و پس از آن هشت نفر از کار اخراج شدند. پی در پی خانه های سفید تلاش برای شکل دادن به رسانههای در راه های مختلف و گاهی اوقات اذیت شد توسط خروجی از یک شبکه و یا یکی دیگر. تا این هفته هیچ دولت ایالات متحده آمریکا تا به حال در واقع مجموعه ای برای از بین بردن بین المللی امریکا را پخش و یا حذف استقلال خود را. اما در حال حاضر در نهایت یکی است.

نویسنده از این عمل این است که مایکل بسته: همکار استیو Bannon, تهیه کننده یک فیلم مستند در کلارنس توماس و یک فرد بسیار بی تفاوت نسبت به موضوع بین المللی رادیو و تلویزیون که چند نفر که او را ملاقات کردم به من گفت که آنها فکر می کردند او واقعا می خواهید این کار است. (چرا که آنها هنوز هم با او کار آنها خواسته ناشناس باقی می ماند.) مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نامزد او را به عنوان مدیر عامل این سازمان برای رسانه های جهانی دو سال پیش اما نامزدی او در حال ورشکستگی در سنا نه به خاطر سناتور جمهوریخواه بودند unenthusiastic; یکی از کنگره کارمند که ملاقات بسته به من گفت که او به نظر می رسید که هیچ چیز تا به حال زحمت نیست “را بخوانید 101 در آژانس است.” خواسته خود را در مورد اولویت های مجتمع پخش و خدمات او در پاسخ به گفته یکی دیگر مخاطب با عبارات مبهم مانند “من به برخی از زمان” و “من نیاز به فکر می کنم در مورد آن.” بسته نیز تحت تحقیقات جنایی به اتهام misdirecting پول از غیر انتفاعی به شرکت خصوصی خود را به طور معمول این نوع از چیزی است که به سنا قابل تامل است. اما به دلایلی که هنوز مشخص نیست رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت علاقه مند به نامزدی خود را در بهار امسال شروع به ساخت تماس, و تکیه در وضعیت خوابیده به پشت و کری رهبری برای رای دادن او را در.

بسته شد و در نهایت تایید خط یک حزب رای در 4 ژوئن. چند روز بعد او مرتب با ghoulishly Orwellian لمس برای حذف یک پرتره از خود محبوب سلف جان لنسینگ که ترک ساختمان در پاییز گذشته. به نقل از یک لنسینگ سخنرانی بود که نقاشی بر روی دیوار در کنار تصویر—”از آنجا که کشور ما تاسیس روزنامه نگاران و روزنامه نگاری ایستاده اند سازمان دیده بان بیش از خصوصی و مقامات دولتی به آنها را نگه دارید پاسخگو”—رنگ شد, بیش, باعث, برخی به تعجب که آیا احساسات بود و پاک شده به عنوان به خوبی. سپس در شب از ژوئن 17, بسته, اخراج سران تمام شبکه های, به علاوه بسیاری از کارکنان ارشد در یک سری از کورت ایمیل.

هر کس از حمله داعش به USAGM کارکنان شگفت زده شد. یکی از کارکنان که هنوز شاغل در توصیف این پاکسازی را به عنوان “بی سابقه” در تاریخ این سازمان است. “حتی در بدترین سناریو” او به من گفت: “هیچ کس در نظر گرفته شده که سر از همه شبکه ها خواهد بود را رد کرد.” برخی از کسانی که از کار اخراج شده اند قوی حزب جمهوریخواه اعتبار. جیمی پرواز رئیس سابق RFE/RL, است یکی از دستیاران سابق سناتور مارکو روبیو; آلبرتو فرناندز ، رئیس سابق خاورمیانه پخش شبکه یک حرفه ای سابق افسر خدمات خارجی که ستایش شده است مفسران در سمت راست.

دیگران ممکن است دموکرات ها اما هیچ یک حزبی است. آماندا بنت رئیس سابق آمريکا سابق سردبیر The Philadelphia Inquirer و برنده جایزه پولیتزر روزنامه نگار; حدس زدن چه بود آمدن او استعفا داد و درست قبل از بسته ورود. استیو Capus جمهور سابق ان بی سی نیوز که اقدام به عنوان یک مشاور ارشد نیز گفت: به ترک ساختمان; Steven اسپرینگر سر از روزنامه نگاری استانداردهای برداشته شد و از کار خود و با توجه به نقش موقت به عنوان مشاور مدیریت جدید است. هر دو Capus و اسپرینگر درگیر شده بود در حل و فصل مشکلات با رادیو مارتی.* لیو اعلام کرده بود قصد او برای استعفا به عنوان مدیر عامل شرکت باز تکنولوژی, صندوق, انتظار, انتقال, اما او شتابزده اخراج بیش از حد به عنوان این سازمان بود رئیس جمهور.

به همان اندازه بی سابقه بود و بسته تصمیم گیری برای توقف همه هزینه و به جای همه سازمانها دو حزبی تخته با شش نفر از جمله خودش که به نظر می رسد انتخاب شده اند برای هیچ قابل تشخیص دلیل فراتر از خلوص ایدئولوژیک. در این میان تازه ضرب کمیسر سیاسی هستند راشل Semmel که با استفاده از موقعیت خود به عنوان سخنگوی دفتر مدیریت و بودجه به ارائه سوزاننده پاسخ به سوالات در مورد تهمت مورد اختلاف تصمیم به خودداری از کمک نظامی از اوکراین; بتنی Kozma که او به ارمغان آورده است ضد سقط جنین-حقوق و فعالیت به USAID; و جاناتان Alexandre ارشد مشاور برای آزادی وکیل, یک سازمان اختصاص داده شده به “آزادی مذهبی” است که پس از تهدید به اقدام قانونی علیه یک Jacksonville, Florida, کتابخانه برای برگزاری هری پاتر رویداد بر این اساس که این تشکیل ترویج خرافات است.

هیچ یک از این اعضای هیئت مدیره هر زمینه در پخش بین المللی. هیچ یک از آنها کار کرده است در هر یک از مناسب ترین مناطق جغرافیایی (روسیه و چین و کره شمالی و کوبا و ونزوئلا و خاورمیانه) و یا در جهان ضد سانسور فن آوری است. من از یک سخنگوی جدید سازمان جهانی رسانه های رهبری در مورد آنها—او نمی خواهد در ضبط و همه به او می گویند در دفاع از خود بود که آنها “موقت.” او حاضر به گفتن نیست که آیا این موسسه در نظر دارد برای ایجاد دو حزبی تخته در آینده است.

چگونه ممکن است که یک انتقادی مهم چند دلار آمریکا-دولت-بودجه موسسه می تواند ربوده شده توسط افراطی و بیشتر ایدئولوژیک جناح از یک حزب سیاسی? در اینجا داستان بدتر می شود برای آن به نظر می رسد که اتفاق افتاده در کنگره جا از absentmindedness. برخی در کنگره و در اطراف واشنگتن تا به حال در واقع صحبت برای یک مدت زمان طولانی در مورد انحلال دو حزبی هیئت مدیره و دادن USAGM مناسب مدیر عامل اما بسیاری می خواستم guardrails در محل بیشتر تضمین مداوم bipartisanship. کنگره اد رویس پس از آن رئیس کمیته مجلس در امور خارجی جمع نسخه خود را از قانون با هیچ چیز اما یک ناتوان “هیئت مشاوران” به سرپرستی مدیر عامل—به مجوز از 2017 بودجه دفاعی. توسط دیگران متوجه آن خیلی دیر شده بود من گفته شد برای جدا کنید کل لایحه. زمانی که رئیس جمهور باراک اوباما امضا این قانون در ماه دسامبر سال 2016 او ابراز نگرانی در مورد قانون اساسی این خاص ارائه. در تئوری قوانین جدید نوشته شده می تواند به جلوگیری از بسته; در عمل بسیار دیگری در این است که قصد ندارم به اتفاق می افتد.

به این ترتیب است که ایالات متحده گرفته شده برخی از قوی ترین آن سیاست خارجی ابزار تکنولوژی است که کمک می کند تا مردم در کشورهای سرکوبگر دسترسی به اینترنت; ویدئو و برنامه های صوتی است که بسیار مهم برای مبارزه با دروغ; اعتماد روزنامه نگاران را که اخبار واقعی به مردم در جوامع بسته و ابلهانه دست آنها را به یک دسته از مردم که آنها را درک نمی, و یا حتی ممکن است قصد سوء استفاده از آنها. این روش از مصرف بیش از یک نهاد مستقل—آتش همه از اعضای ارشد رهبری خلاص شدن از کارشناسان را در انعطاف پردازان—است که به خوبی شناخته شده در بسیاری از کشورها که در آن RFE/RL و RFA به مدت طولانی کار کرده است. سناتور رابرت منندز, رتبه بندی دموکرات در کمیته روابط خارجی و حریف از بسته تایید به من گفت که “هل دادن یک حزبی یا سیاسی سرمقاله دستور کار از طریق حاکم بر ساختار hyper-حزبی انتصاب خطرات ساخت USAGM بهتر از دولت-اجرای رسانه ها در کشورهای که در آن عمل می کند.” من به تماشای یک گروه از افراط گرایان از بین بردن لهستانی رسانه ای دولت در سال 2015 است و من متاسفم که می گویند که آن را در همه متفاوت است.

منt یک داستان عجیب و غریبو در اینجا عجیـب بخشی از آن: هیچ کس دقیقا نمی داند که چرا این اتفاق افتاده است. بسته زبان شیرین و مطلوب است. او با صدور یک بیانیه مطبوعاتی است که مذاکرات در مورد بازگشت به “یک ماموریت است که متاسفانه برخی فراموش کرده اند” که به سختی توجیه اخراج بسیاری از کارکنان به ویژه کسانی که با قوی های اخیر پرونده های موفقیت و علاقه زیادی در تحکیم سیاست خارجی آمریکا و اهداف آن به نقل از هیلاری کلینتون شکایت در مورد آژانس هفت سال پیش در سال 2013 به عنوان اگر هیچ چیز از آن زمان تا به حال تغییر کرده است. Spookily آن را نیز ادعا پک ورود شده است ملاقات با “اکثریت پاسخ مثبت توسط کارکنان و دریافت” یک نسخه از وقایع است که احتمالا نمی تواند درست باشد. من با صحبت چندین فعلی و سابق کارکنان در سازمان—دوباره می خواهید همه به ناشناس باقی می ماند برای ترس از اقدامات تلافی جویانه یکی از آنها اشاره کرد که اگر چه برخی از کارکنان بدون شک به نفع مدیریت جدید از جمله برخی که در حال حاضر امید به ترویج بسته نمی توانست با دریافت یک پاسخ قاطع از هر نوع: coronavirus معنی کارکنان نیست در این ساختمان و در هر صورت همه آنها دستور داده شده است تا به برقراری ارتباط مستقیم با بسته که آدرس ایمیل آنها داده نشده است. یک فرد به سادگی در پاسخ به یک پرس و جو در مورد آن پرس با انتشار یک متن کوتاه پیام: “خبر جعلی.” دیگری گفت: آن را به او را از این نوع اظهارات را توسط دولت کره شمالی.

هر یک از مردم من مصاحبه همچنین به نظر می رسید که یک نظریه های مختلف به عنوان بسته برنامه های واقعی. بیشتر فکر می کنم هدف این است که صرفا ایدئولوژیک. شاید تهمت یا بیشتر احتمال دارد کسی در اطراف او—Bannon? استفان میلر?—می خواهد به رها کردن “هدف روزنامه نگاری” در دسترس نباشد و پخش به رفتار بیشتر شبیه خود ملی استبدادی همتایان خود در روسیه و چین است. Bannon خود ضمنی که او درگیر خواهد شد. “ما در حال رفتن سخت به اتهام” او گفت: Vox. “بسته است بیش از وجود دارد برای تمیز کردن خانه.” (توجه داشته باشید که استفاده از کلمه ما.) شاید این ایده این است که ایالات متحده آمریکا بودجه رسانههای شروع به انجام بیشتر “پیام” و کمتر روزنامه نگاری به مشتری جلب کردن عظمت امریکا و awfulness از چین به جای ارائه مقالات متنوع در مورد ایالات متحده آمریکا و سیاست جهانی. این یک فرمول برای موفقیت اما یک حوزه برای این ایده وجود دارد در واشنگتن در بنیاد میراث و جاهای دیگر. البته قصد این می تواند حتی بیشتر شدید: بازسازی شبکه همراه یک Breitbartian alt-مدل درست ترویج “امریکا برای اولین بار” بیگانه ستیزی. شاید آنها می خواهند رادیو مارتی برای تولید ضد سامی مواد مورد جورج سوروس. که رفتن به کوچک شدن مخاطبان خارجی به سرعت اما شاید کاخ سفید مراقبت می کند.

یا شاید ایده این است برای کمک به تهمت سیاسی, در خانه. این امر می تواند غیر قانونی: قانون کنگره به تصویب رسید در سال 1948 به صراحت ممنوع ایالات متحده-دولت-بودجه خارجی-خدمات اطلاعات از ساخت برنامه های هدفمند در حوزه داخلی مخاطبان است. اما قانون تنگی کاسته شد تا حدودی در سال 2013 و آن را بسیار سخت برای به اجرا درآوردن: در دنیای دیجیتال آن را غیر ممکن است برای جلوگیری داخلی مخاطبان از خواندن مواد را توسط سحام آنلاین. به عنوان او رشد می کند کمتر شیفته از فاکس نیوز مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است بخواهید چیزی است که او می تواند کنترل به طور کامل. اگر بسته می تواند تولید خشن معادل “مغلوب ساختن پیشی جستن TV” پس از آن رئیس جمهور خواهد شد در نهایت یک دولت واقعی رسانه ها در فرمان او و دیگر نیازی به تکیه بر روپرت مرداک.

به دلیل این است که تهمت و عصر چند نفر هم فکر می کنم که مختلف منافع مالی درگیر شده اند. برخی از گروه ها در اطراف واشنگتن به مدت طولانی به حال چشم خود را بر روی این تکنولوژی باز صندوق لابی سخت برای آن به صندوق ابزار است که لیو گفت: در حال بی اثر و یا نامناسب است. برخی فکر می کنم که رویس تحت فشار قرار دادند که به حذف هر دو حزب در هیئت مدیره شده بود اقدام به نمایندگی از یک اهدا کننده که تا به حال مالی طرح ها در شبکه های.

بعضی از آنها تیره تر بیشتر تئوری های توطئه گر. بسته کودتا است و بنابراین به طور بالقوه آسیب رساندن به دولت ایالات متحده به طور کلی تلاش برای جلوگیری از چین و روسیه دروغ که برخی تعجب می کنم اگر که نیست نقطه است. “شاید آنها نمی خواهند به مبارزه با روسیه دروغ” یکی از کارکنان این باورند. شاید برنامه های جیمی پرواز سفارش در روسیه شد کمی بیش از حد خوب است. شاید لیو تکنولوژی کمک به بیش از حد بسیاری از مردم آنها را ببینید. ما می دانیم که مغلوب ساختن پیشی جستن از روسیه بیشتر از ما گفت:—شاید این موضوع آمد ؟ در طول مبارزات انتخاباتی 2016 تهمت ساخته شده استفاده لیبرال روسیه-تولید شعارها و نادرست روایات تا شاید او نمی ذهن آنها. ما همچنین می دانیم که به لطف جان بولتون کتاب که رئيس جمهور در رابطه با پینگ کمتر خصمانه نسبت به مغلوب ساختن پیشی جستن وانمود. هر کسی که آتش سوزی لیبی لیو بعد از همه می تواند تنها در چین ،

هر چه دلیل واقعی این آسیب می تواند عمیق و گسترده و دراز مدت است. در یک جهان که در آن امواج رادیو و تلویزیون با آب گرفتگی هستند استبدادی دروغ اثربخشی آمریکا پیام بستگی به درک اعتبار و استقلال از رسولان. هر چیزی که شبیه “مغلوب ساختن پیشی جستن TV” و یا حتی فقط از مد افتاده تبلیغات را نه. امریکا بین المللی رسانههای بخش مهمی از صورت ما به جهان. با تشکر از کنگره سهل انگاری ریاست جمهوری کینه توزی و کلی بی تفاوتی که به تازگی بدست زشتتر.


* این مقاله قبلا misstated که استیون اسپرینگر اخراج شد از آژانس ایالات متحده برای رسانه های جهانی. در واقع او برداشته شد و از کار خود و با توجه به موقت جدید واگذاری.

ما می خواهیم به شنیدن آنچه که شما فکر می کنم در مورد این مقاله. ارسال یک نامه به سردبیر و یا ارسال به letters@theatlantic.com.

tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesFruit party oynaKamagrakameralı su tesisatçısıEvlilik Büyüsübuy stripe account