نکته برای سالم قرنطینه روال

مترجم آموزش

A mother and daughter in bed during quarantine.

وارد شدن به یک حالت مثبت ذهن و روال خوب از گرفتن واقعا کمک خواهد کرد که شما و خانواده تان در طول قرنطینه.

مکان: اسپانیا. قرنطینه بعد: شش. حالت فیزیکی: حفظ. وضعیت روانی: حفظ. بسیاری از کشورها در جهان در حال حرکت به مستند. این مقاله کمک خواهد کرد که شما را به یک حالت مثبت ذهن از گرفتن بروید.

چه مستند و یا قرنطینه?

مستند و یا قرنطینه است که دولت سفارشات شهروندان به ماندن در خانه. در اسپانیا این می آید با چند مورد استثنا مانند یک فرد بزرگسال رفتن به سوپر مارکت و یا مراجعه به دکتر. مقامات در حال گشت زنی هستند و جریمه اگر شما نافرمانی از قوانین سفت و سخت.

آیا مردم واقعا آن را انجام?

کاملا. مردم مختلف واکنش های اولیه. برخی از ترس و با میل و رغبت خود جدا شده است. دیگران سرکش و در زمان چند روز برای دریافت سر خود را در اطراف آن. اما در حال حاضر ماندن در خانه را تبدیل به یک وظیفه. این چیزی است که ما انجام می دهیم برای خوب بیشتر و امیدوارم بیش از این با عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

مردم چگونه احساس می کنید ؟

یک هفته به این, آن را کاملا یک سواری پر از دست انداز برای همه من می دانم. در این مقاله من به شما به اشتراک گذاشتن یک زن و شوهر از چیزهایی که من آموخته ام در مورد نگرش است. من امیدوارم که آنها به شما کمک خواهد کرد حرکت به یک قرنطینه معمول بیشتر هموار تر از من.

اتمام این مقاله برای کمک به شما توسعه یک رویکرد مثبت به قرنطینه t.ly/AL3AX #covid #xl8 کلیک کنید برای پرینت

سلامت جسمی خوب در مستند

این ساده ترین مکان برای شروع است. در اینجا به نکات بالا من برای مراقبت از خود و خانواده خود را از نظر جسمی.

1. ورزش

من استفاده می شود به انجام 10 متر اجرا در ساحل و یا یک پیاده روی در کوه ها به طور منظم. فیزیکی تاثیر بودن در قفس در خانه من است یک نوع از درد است.

شروع کردم با انجام سرپوشیده ورزش منظم: در حال اجرا به بالا و پایین پله ها و با استفاده از یک طناب پرش بر روی تراس. شما می توانید این ترکیب را با قدرتی. دیگران من می دانم که با استفاده از یوتیوب و انواع برنامه های دیگر. بسیاری از تناسب اندام شرکت ها در حال ارائه کلاس های آنلاین به صورت رایگان. من قصد دارم به منظور چرخش دوچرخه را به گرفتن برخی از آموزش با شدت بالا. بله ما هنوز هم می توانید فروشگاه آنلاین, خدا را شکر.

من می دانم که مردم با کودکانی که در آپارتمان با فضای خارج است. آنها سازماندهی های مختلف فعالیت های تناسب اندام به عنوان یک خانواده در هر روز است. آن را آسان به از خود راضی و احساس مانند آن را به ارزش آن است. مبارزه با این احساس برای هر کس در خانواده شما می شود و خود محرک است. امروز جمعه چگونه در مورد یک اتاق نشیمن دیسکو و خنده ؟

2. خوردن به صورت عادی و یا رفتن در یک رژیم غذایی

فرصت برای به دست آوردن وزن در طول قرنطینه هستند با شما 24-7. همین حالا خرید های ناخواسته شما را وسوسه. جلوگیری از غرق شدن غم و اندوه خود را در بستنی. فراموش نکنید که در مورد درمان کودکان خود را با استفاده از شکلات. خوردن به صورت عادی و یا کاهش کالری مصرفی خود را. شما احساس می کنید بهتر است برای آن. آخرین چیزی که شما نیاز دارید این است که برای بیرون آمدن از قرنطینه افراد چاق و مبتلا به دیابت است.

3. زود به رختخواب و زود به افزایش

برخی از روز شما احساس نمی مانند خارج شدن از رختخواب. انجام دهد. خواب بیش از حد افسرده است. ساعت بدن شما خواهد شد و با این تغییر در زندگی در هر مورد. اگر شما خوب اولیه و سپس شما احساس افتخار می کنیم و یا خود را و جهان را نگاه روشن تر است. انجام برخی از طلوع آفتاب یوگا یا چیزی به همان اندازه به عنوان نشاط بخشی.

4. الکل خود را محدود

آن را وسوسه انگیز به غرق غم و اندوه خود را و یا یک بطری شراب با یک دوست بیش از اسکایپ. اگر مثل من شما جزئی به آن نوع از فعالیت نمی شروع به نوشیدن هر روز. کاملا به سادگی, شما افسرده. آن را نیز یک شیب لغزنده به سمت یک عادت بد است که با شما خواهد ماند طولانی پس از قرنطینه به پایان می آید. من برنامه ای برای ادامه برای محدود کردن من نوشیدن به تعطیلات آخر هفته.

5. ترک سیگار و هر گونه عادات شما می خواهید به تغییر

قرنطینه یک روال را تغییر دهید که باعث می شود آن را یک فرصت بزرگ برای تغییر عادات خود را. اگر شما ترکیب سیگار را به روال جدید, و سپس شما خواهید بود حتی بدتر از زمان آن به پایان می آید. اگر شما می خواهید به ترک و سپس این روال جدید فرصتی است زیرا شما قادر خواهید بود برای جلوگیری از بسیاری از محرک های خود را.

سلامتی روانی در مستند. 1. صحبت کردن با مردم تی.ly/AL3AX #covid #xl8 کلیک کنید برای پرینت

سلامتی روانی در مستند

این است که سخت تر از منطقه به دلیل ذهن همه متفاوت کار می کند و آن را دشوار است به کنترل مغز خود را. من شخصا تمایل به بسیار زیادی از نوسانات خلق و خوی. یک دقیقه من احساس مثبت و آینده من ممکن است در اشک. برای بسیاری از ما نگرانی های مالی خواهد بود سنگینی که کمک نمی کند وقتی که می آید به تلاش برای آرام ماندن.

1. صحبت کردن با مردم

در مورد سه روز قرنطینه من متوجه شدم که صحبت کردن به مردم هر کسی به من احساس بهتر است. این کاملا یک وحی برای من چون من نمی فکر می کنم از خودم به عنوان به ویژه اجتماعی است. در طول هفته گذشته من تا به حال گفتگو با مترجمان از بسیاری از کشورهای مختلف است. من صحبت کردم به برخی از مشتریان من در گوشی من با دوستان و اعضای خانواده که نیست صحبت در سنین.

این مورد تلفنی خود را نزدیک خانواده است که داده شده. آن را در مورد معاشرت که شما را در یک روز عادی. لبخند فرد عبور شما در یک فاصله در خیابان. نظر به صندوقدار در سوپر مارکت. حفظ ارتباطات روزمره.

برای من صحبت کردن با مشتریان من نبوده است در مورد بازاریابی کسب و کار من. آن بوده است در مورد یادآوری هر یک از دیگر است که همه ما به اشتراک بگذارید همان نگرانی ها و نگرانی ها. وجود دارد بنابراین بسیاری از مردم در زندگی ما فراتر از ما خانواده و دوستان نزدیک است. نگه داشتن این افراد در زندگی خود در طول قرنطینه دلیل این که شما به کمک یکدیگر احساس عادی و شاد.

هنگامی که من این نمیفهمد من ذکر آن را به من و همسرم در عرض دو ساعت با او صحبت کرده بودم دو دوستان است. پس از آن او به من گفت که او احساس بسیار بهتر است. من می خواهم تصور کنید که این نیز درست است برای کودکان. بنابراین فراموش نکنید که برای تشویق آنها را به چت با دوستان خود با استفاده از اسکایپ و یا مشابه.

2. آن را خورد و تمرکز بر ایجاد یک روال جدید از یک روز

شما در قرنطینه و هر چه زودتر شما قبول که بهتر است شما و کسانی که در اطراف شما خواهد بود. من استفاده می شود به کار از خانه هستم و بسیار منظم و پربار است. اما من متوجه شده ام که من کمتر از حد معمول در این هفته. این تا حدی پایین بوده است به حواس او را پرت است و نیز درباره زندگی تغییر و نه شهوت و میل آن بسیار است.

قرنطینه است به احتمال زیاد برای رفتن در حالی که برای. این به این معنی است که این روال است که شما توسعه در این هفته برای اولین بار ممکن است دیکته کردن آنچه شما می خواهید انجام دهید برای ماه های آینده. مانند رفتار فرد است که شما می خواهید در این زندگی موقت.

3. نوع مردم در خانه خود را

به یاد داشته باشید که دیگران در خانه خود هستند و همه دچار همان احساسات را به عنوان شما. اگر کسی در یک خلق و خوی خوب پس همین حالا آنها را پایین آورد. نگه داشتن همه درخواست, چگونه آنها احساس و چگونه روز خود را در حال رفتن. آن را آسان می شود با کسی که در تمام طول روز و ارتباط برقرار کردن با آنها و یا آنها را بدتر می کند. به یاد داشته باشید که شما هر یک از دیگر و در اولین خط حمایت و نتیجه مثبت خواهد بود.

4. اقدام به جای نگرانی در

از نظر مالی صحبت برخی از مردم را به خوبی انجام می دهند در خارج از قرنطینه وضعیت. اما بسیاری از ما احتمالا ترس برای ما شغل و کسب و کار. نگرش من این است که فرض کنیم که این را فقط به طور موقت. من ایمان که مقامات نمی خواهید به خاموش کردن اقتصاد جهانی است. بنابراین استفاده از این زمان برای انجام کارهایی است که شما بوده ام به معنی انجام دهد.

اگر مثل من شما باید کسب و کار خود را و سپس به فکر بهبود بازاریابی خود را. شاید شما می خواهم به انجام برخی از آموزش و یا راه اندازی محصولات جدید و یا خدمات است. اگر شما شده است به معنی تغییر شغل در حالی که در اینجا شانس خود را برای به روز رسانی که CV و بهبود مهارت های خود را.

اگر شما کار با ثبات و سپس فکر می کنم در مورد استفاده از وقت آزاد خود را به مولد. من و همسرم انجام خواهد شد DIY به جای تبدیل به تلویزیون. یکی از دوستانم اشاره من به یک آشپز مشهور ارائه رایگان کلاس پخت و پز Instagram. هر آنچه که منافع خود را در حال از دست دادن خود را در آن به جای در Netflix بکشد. با استفاده از زمان خود را در یک راه است که باعث بهبود زندگی خود را به شما احساس مثبت و است که روز خود شده است به هدر رفته است.

5. ماندن در خانه

هیچ کس می خواهد به قرنطینه شود اما هنگامی که ما همه نیاز به همکاری برای ایجاد آن موثر است. اگر دولت شما درخواست شما را به ماندن در خانه و سپس انجام آنچه آنها می گویند. اگر همه ما این کار را پس از آن همه ما را به خارج شدن از آن را هر چه زودتر.

اقامت خوب و مبارزه برای مثبت ماندن!

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>