چرا آن را بسیار سخت برای جلوگیری از دست زدن به صورت خود را

H. آرمسترانگ رابرتز / ClassicStock / گتی ایماژ

به تازگی در این زمان از coronavirus من به خانه و وحی شسته دست من به دو چرخه “تولدت مبارک.” پس من آنچه را که من به صورت خودکار انجام دهید که ذهن من بیکار است و دست من رایگان است که به من تلفن از جیب من—همان گوشی من آغاز پس از تحقق است که من تا به حال فقط با استفاده از شده است با دست نشسته در حالی که سوار اتوبوس و خرید مواد غذایی و دست زدن به دستگیره های درب. من مجموعه ای از تلفن من در مقابله اما بلافاصله پشیمان آن است. آیا من نیاز به ضد عفونی کردن من ضد حال ؟ آنچه در مورد داخل جیب من? اوه خدای من من فقط من لمس کنید ،

به عنوان coronavirus گسترش یافته است, من متوجه شده ام این دوم-حدس—و نه همیشه منطقی—شروع به آلوده کردن من عادات روزمره. هنگامی که این مذاکرات شروع به مارپیچی, من می دانم که من می توانم دستمزد کل و وسواسی جوانه های جنگ و یا من می توانم با زندگی من. این است که من لزوما ترس ویروس خود را—بسیاری از موارد خفیف بوده اند. اما سیل از coronavirus اخبار آن بالقوه اما نامرئی حضور هر چیز در ذهن من و استخراج یک نوع روان مالیات.

با کروناویروس کشف نشده به دلیل تاخیر در تست و در حال حاضر در ایالات متحده و جوامع این بار برای جلوگیری از گسترش بیشتر است در برخی از راه های منتقل شده را بر روی ما اقدامات فردی—به عنوان یک نوع وظیفه مدنی ، بنابراین من به طور مداوم یادآوری است که حرکات به عنوان بی فکر به عنوان فشار دادن یک دکمه آسانسور ممکن است ناقل بیماری است. من به طور مداوم در تلاش برای به یاد داشته باشید که بند انگشت تحت فشار قرار دادند آسانسور را فشار دهید و آن بند انگشت است که احتمالا امن برای استفاده ابتدا به این خارش در بینی من است.

اوه راست بله—من قرار است برای جلوگیری از دست زدن به صورت من یک وظیفه است که من و تقریبا هر کس دیگری شکست شده است که در specularly. آن را سخت به تغییر عادات و این دقیقا همان چیزی است بهداشت عمومی مشاوره برای coronavirus خواسته است ما را به انجام. تعریف عادات چیزهایی هستند که “ما قرار نیست بسیاری از شناختی تلاش به ساخت اتفاق می افتد می گوید:” لین Bufka یک روانشناس بالینی در واشنگتن در حال تغییر این عادات را شناختی تلاش است. و آن طول می کشد یک محیط هوشیاری در مورد به ظاهر بی نهایت کوچک حرکات که شما ممکن است به طور معمول انجام بر روی خلبان اتوماتیک.

[بخوانید: مشکل با گفتن بیمار کارگران در خانه بمانند]

شما ممکن است به عنوان مثال صرف انرژی روانی به خاطر سپردن به صورت خود را لمس. سپس بینی شما شروع به خارش و شما در حال فکر کردن در مورد آنچه شما می توانید انجام دهید اما در آن زمان شما در حال حاضر ناخودآگاه خراشیده بینی خود را. (در صورت لمس کردن جالب اینجاست که یک واکنش پاسخ به استرس.) در حال حاضر شما در حال ضرب و شتم خود را در مورد آن خود را پارانوئید ذهن می گوید شاید شما در حال حاضر آلوده با این ویروس پس چرا حتی زحمت ؟ در حال حاضر تکرار این کار برای ده ها تن از لحظات در طول روز که در غیر این صورت عبور بدون فکر.

Bufka نشان می دهد به جای استفاده از تقویت مثبت. تبریک خود را هنگامی که شما به یاد داشته باشید برای شستن دست های خود را به صورت کامل 20 ثانیه. نمی شود بیش از حد سخت بر خود بیش از این وقت شما را فراموش کرده به توسعه عادات جدید همواره طول می کشد برخی از زمان. “زمانی که اولین کمپین آموزش عمومی به عطسه به ما آرنج است که در زمان من چند هفته به انتقال,” او می گوید. و coronavirus به نظر می رسد به احتمال زیاد هنوز هم در اطراف در چند هفته پس از این عادات ریشه دوانده در حال حاضر می تواند تبدیل به حتی بیشتر مهم است.

همچنین نمی overthink آن را به عنوان من تقریبا قطعا زمانی که من شروع به نگرانی در مورد من ضد و داخل جیب من. (برای چشم انداز CDC توصیه می کند مواد ضد عفونی کننده تلفن های همراه و دیگر بسیار قاچاق سطوح سخت روزمره است. ویروس ها نیز بعید به ادامه در مواد جاذب مانند پارچه.) به عنوان همکار من جیمز Hamblin می نویسد: در موضوع مواد ضد عفونی کننده سطوح “این بسیار ممکن است برای تبدیل شدن به وسواس در مورد این در راه است که خطرات خود را داشته باشند. هر سطح داده شده است که بسیار بعید به بندر یک ویروس خطرناک به طوری که آن را ممکن است به بیش از حد این و ضایعات زیادی از زمان و منابع و نگرانی است.” و آن را ممکن است برای تبدیل شدن به یک وسواس مارپیچی که شما پرتاب خود را (نشسته) دست خود را.

[بخوانید: در اینجا است که باید اجتناب از جمعیت در حال حاضر]

مردم توصیه های بهداشتی در سراسر coronavirus است در مورد حفظ این تعادل است. “ما نیاز به مراقب باشید با نسبت خطر سود می گوید:” ایلین لارسون یک کنترل عفونت متخصص در دانشگاه کلمبیا. به طور قابل توجهی کاهش شانس خود را از قرار گرفتن در معرض coronavirus کاملا شدنی است. کاهش آن به صفر مطلق است که تقریبا غیر ممکن است. شما می توانید درایو خود را تا دیوار در تلاش برای ردیابی نقطه بر روی پیراهن خود را که خار در برابر خود آستین کت است که تا به حال خار تا در برابر یک مترو قطب اما شما به سرعت در حال رسیدن به یک نقطه از کاهش می گرداند.

یادآوری مداوم از coronavirus به راحتی می توانید نکته از تمرکز حواس به اضطراب. “شما لازم نیست به عنوان خوانده شده هر قطعه از اخبار می گوید:” Bufka. “این بسیار بعید است وجود دارد یک قطعه از اخبار است که در جریان است به طوری که به طور چشمگیری تغییر در ساعت آینده, آنچه که ما در حال رفتن به انجام است که ما را به خواندن آن در حال حاضر…شما می توانید برخی از تصمیم گیری در مورد زمانی که شما انجام می شود. من خوب با آن است. من می توانم با آن زندگی می کنند.”

ما می خواهیم به شنیدن آنچه که شما فکر می کنم در مورد این مقاله. ارسال یک نامه به سردبیر و یا ارسال به letters@theatlantic.com.

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum su tesisatçısıBetpasRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite Çevirme